vineri, 10 februarie 2017

Crede-mă, poţi să te uiţi la reclame cu nostalgie

Ieri am scris o chestie siropoasă fiindcă m-am simţit nostalgic. Şi pentru că tot eram acasă, am început să răsfoiesc câteva reviste vechi din colecţia personală (1995 – prezent). Unele au reuşit să treacă testul timpului, pe când altele s-au pierdut în abisul falimentului. Pentru publicistica românească, fenomenul a fost unul destul de trist. Pe atunci, revistele tipărite reprezentau principala sursă de informaţii din domeniul IT şi se bucurau de o foarte mare apreciere. Odată cu răspândirea internetului pe scară largă şi apariţia monstruosului Buhnici, majoritatea au început să piardă teren, până când au intrat în faliment. S-a întâmplat şi cu LEVEL, s-a întâmplat şi la case mai mari.

Anyway, m-am gândit să trezesc nostalgia şi în devoratorii de publicitate. Sunt curios câţi îşi aduc aminte reclamele de mai jos şi câţi au folosit serviciile sau produsele companiilor respective. Indiferent de răspuns, nu poate nega nimeni faptul că sunt marfă. Preferata mea este ultima, cea pentru Acorp International.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu